Uw bestelling

Uw account

Voor het plaatsen van een bestelling is het niet noodzakelijk een eigen account aan te maken. Voor het aanmaken van uw account vragen wij u enkele basisgegevens. Al Gast account is het ook mogelijk, Deze gegevens worden door ons uitsluitend gebruikt voor het uitvoeren van uw bestelling(en). Zie hiervoor ook onze privacy policy. Uw gegevens worden beveiligd opgeslagen en kunt deze altijd zelf raadplegen en wijzigen.

Bij het aanmaken van uw account kiest u uw eigen wachtwoord. Met dit wachtwoord, gekoppeld aan uw e-mail adres, kunt u inloggen in uw account. U kunt uw gegevens op die manier ten alle tijden raadplegen en wijzigen. Het is ook mogelijk uw gegevens te laten verwijderen. Hiertoe dient u een verzoek te doen aan de onze klantenservice.

Binnen uw account is het tevens mogelijk online uw orderstatus te volgen. Als u inlogt in uw account kunt u van elke bestelling online de status volgen.

Orderstatus

Binnen uw online account kunt u zelf de status van uw bestelling volgen. Elke status wijziging van uw bestelling wordt ook per e-mail aan u bevestigd. Daarnaast wordt u ook per e-mail op de hoogte gehouden van wijzigen die optreden in de levertijd van uw bestelling. Hierbij wordt altijd uitgegaan van de meest recente status uiting die wij aan u gedaan heeft via de website, uw account of per e-mail.

Bestelling wijzigen

Indien u een wijziging wilt doorvoeren in uw in behandeling zijnde bestelling kunt u hiervoor contact opnemen met de onze klantenservice.

Wij zullen de gewenste wijziging in uw bestelling doorvoeren en hiervan sturen wij u altijd per e-mail een bevestiging. Na ontvangst van deze bevestiging kunt u ervan uitgaan dat uw wijziging is doorgevoerd in uw bestelling.

Bestelling annuleren

Bij ons heeft u als consument de mogelijkheid uw bestelling kosteloos te annuleren tot het moment dat deze uitleveringsgereed of reeds uitgeleverd is. Eventueel reeds gemaakte service kosten (zoals betaalkosten) worden wel in rekening gebracht. Op het moment dat uw bestelling uitleveringsgereed is, is het niet meer mogelijk uw bestelling kosteloos te annuleren. wij zijn dan genoodzaakt de gemaakte orderkosten aan u in rekening brengen. Voor annulering of retour van standaard orders/bestellingen na betaling rekenen wij 15% van het retourartikel aan behandeling en administratiekosten met een minimum van € 7,50.

U kunt uw bestelling annuleren door onze klantenservice hiervan in kennis te stellen. Dit kan schriftelijk (brief, fax of e-mail) of per telefoon. Naar aanleiding van uw verzoek, ontvangt u van ons per e-mail een bevestiging van uw annulering.
Pas na ontvangst van deze bevestiging is uw bestelling geannuleerd.

Indien u uw bestelling reeds had betaald, dragen wij er zorg voor dat uw betaling zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na annulering overgemaakt wordt op de door u aangegeven bank- of girorekening.

Bestellingen die speciaal op uitdrukkelijk verzoek voor u besteld worden, dan wel speciaal voor u worden vervaardigd, kunnen nimmer worden geannuleerd.
Bij een dergelijke bestelling wordt dit met u overeengekomen. Producten die volgens opgave van de klant zijn gemaakt of speciaal zijn besteld (zoals stoomcabines, whirlpoolsystemen, baden, meubels, cil/sloten e.d). En artikelen met een levertijd van 7 dagen of meer. ondubbelzinnig zijn aangepast aan de persoonlijke eisen van de klant, of producten die op grond van hun aard niet geschikt zijn voor retourzending. Speciaal door ons bestelde artikelen kunnen niet retour genomen worden, tevens kunnen deze artikelen niet geannuleerd worden.