Veel Gestelde Vragen

 

Wat zijn de levertijden ?

Levertijden staan vermeld bij artikel, dit zijn indicatie waar u normaalgesproken vanuit kan gaan. Het kan voorkomen dat de levertijden uitlopen, dit kan doordat de voorraad of de fabrikant leveringsproblemen heeft

Wat zijn de bezorgkosten ?

De Bezorgkosten zijn vanaf € 9,75 tot € 25,00 en is afhankelijk van Fabrikant en artikel. Verzenden in Nederland (exclusief wadden eilanden).

Hoe kan ik zien wat mijn status is van mijn bestelling ?

Dit kunt u bekijken via uw account, inloggen met wachtwoord en e-mail.

Zijn de genoemde prijzen inclusief of exclusief btw ?

De genoemde prijzen zijn inclusief btw, maar exclusief bezorgkosten.

Wat ik zoek staat niet in de shop ?

Als het niet in de shop staat kunt u ons via e-mail vragen of wij het ook kunnen leveren. Wij kunnen bijna alle merken leveren. Bij aanvraag vermelden van merk,model en indien mogelijk artikel nummer.

Hoe zit het met garantie van mijn artikelen ?

Op alle artikelen zit de standaard garantie die door fabrikant is gegeven. Dit kan varieren van 1 tot 10 jaar, dit is afhankelijk van het artikel en leverancier.

Wat zijn de betalingsopties ?

U kunt betalen via iDEAL of Bankoverschrijving.

Tot waar worden de artikelen bezorgd ?

De artikelen worden bezorgd, indien mogelijk, tot de voordeur. Voor hoogbouw geld de centrale toegang/portiek. Bij de deur moet getekend worden voor ontvangst.

Kunnen de artikelen ook retour ?

Ja, alleen voorraad artikelen kunnen retour, artikelen met een levertijd van 3 dagen zijn voorraad. Artikelen met een levertijden langer dan 3 dagen zijn bestelartikelen. Deze kunnen niet retour, alleen onder garantievoorwaarden.

Er is een beschadiging op het artikel, wat nu ?

De consument is verplicht op moment van aflevering te onderzoeken op eventuele gebreken en inhoud. Eventuele gebreken en/of tekorten dienen binnen 24 uur na aflevering via e-mail en dienen voorzien te zijn van klant- en factuurnummer.